GAZ 33081 Sadko
GAZ Sadko on 4×4 veoauto mille täismass on 6,5 tonni. 1996.aastal alustati selle auto tootmist legendaarse mudeli GAZ 66 uusversioonina. Oma võimekuselt liikuda erinevate katetega teedel ning piirkondades, kus teed täiesti puuduvad, on GAZi tehaste konstruktoritel õnnestunud konstrueerida GAZ 66-ga võrdväärne auto. Tehniliste näitajate poolest on täismass suurenenud 6,5 tonnini ja auto teljevahe on pikem kui tema eelkäijal. Uuenenud mudelil on palju mugavam kabiin. Selle 4×4 GAZ auto maastikul liikumise suutlikuse tagab ühe telje ratastevaheline nukkdiferentsiaal. Raskestes tingimustes on suureks abiliseks mehhaanilise vintsi olemasolu võimalus ja standardvarustusse kuuluv tsentraliseeritud rehvirõhu reguleerimise võimalus. Autot on tootmise algusest saadik komplekteeritud väga erinevate jõuallikatega. Eesti turul pakume täna Cumminsi kaubamärgiga varustatud E5 nõuetele vastava mootoriga veoautot. Selle mootori kasutusele võtmine on tõstnud auto võimekust kuid samas vähendanud auto kütusekulu.
Auto on leidnud väga laialdast kasutust erinevate pealisehituste alusautona: pinnasepuurid, korvtõstukid, kaubatõstukid, kallurid, päästetehnika jne.
Mudel |
GAZ-33081 – Sadko |
GAZ-33081 – Jeger |
Üldkirjeldus |
2-kohalise kabiiniga šassiiauto |
5-kohalise kabiiniga šassiiauto |
Rattavalem |
4×4 |
|
Kandevõime, kg |
3000 |
2800 |
Täismass, kg |
6540 |
|
Käigukast |
mehhaaniline, 5-käiguline, täissünkroniseeritud |
|
Vahekast |
mehhaaniline, kaheastmeline, esisilla lülitusega |
|
Mootor: |
Diiselmootor Cummins ISF Euro5 või Diiselmootor MMZ D245.7E2 Euro3 |
|
Cummins ISF Euro5 |
MMZ D245.7E2 Euro3 |
|
töömaht, l |
3,8 |
4,8 |
võimsus, kW |
115 |
86 |